infonatasa.gym@gmail.com
infonatasa.gym@gmail.com

Natašinih 5 nasvetov za kvalitetno izveden trening

1. OGREVANJE

Pred vadbo nikoli ne izpusti ogrevanja. Ogrej se z dinamičnimi razteznimi vajami! Vaje naj bodo usmerjene v mišične skupine, ki bodo na treningu najbolj obremenjene. Če boš izvajal trening za zgornji del telesa, naj bodo primarno tudi ogrevalne vaje namenjene temu delu telesa.

 

2. FOKUS

Med vadbo se miselno osredotoči na vajo, ki jo izvajaš in na mišice, ki jih moraš takrat začutiti. Tako bo izkoristek na treningu mnogo večji, kot če delaš v prazno in razmišljaš o drugih stvareh.

 

3. DIHANJE

Med vadbo ne zadržujte sape! S pravilnim dihanjem ( ob naporu izdihnete), bo tudi izvedba bolj pravilna, varna in efektivnejša!

 

4. ZADNJA PONOVITEV 

Bodite trmasti! Ne odnehajte takoj, ko vam je težko. Dejansko napredujete takrat, ko premikate meje! Tako da zadnjih nekaj ponovitev naj bo težkih, ko grizete, stiskate zobe in jih komaj naredite do konca! Pomembno pa je, da se vam tehnika ne sesuje!

 

5. NE STATIČNEMU RAZTEZANJU po koncu vadbe!

Po vadbi se ne raztezamo, ampak naredimo par minut lahkotne cardio vadbe! Statično raztezanje delamo kot samostojno enoto! Najbolje zjutraj kot del jutranjega rituala prebujanja!

Dodaj komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *